Op weg - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Frank Verhallen - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Frank Verhallen - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

05 Mei 2015 | Indonesië, Medan

Het eerste stukje (14h) zit er op, nu wachten we op de binnenlandse vlucht naar Medan. Ja in Jakarta is het al heerlijk weer voor Mark, 29 graden, en mooie palmbomen :)

• 05 Mei 2015 - 09:26

Pauline :

Het kan nu ècht beginnen! Geniet ze daar!

• 05 Mei 2015 - 09:40

Mieke En Herman:

Zo heerlijk weertje dus.
    Hier stormt het en regen.
    lieve groet van ons en goede reis verder.
    Ma

• 06 Mei 2015 - 10:05

Ine En Ad Martens:

Wat zullen jullie genieten maar jullie hebben het dubbel en dwars verdient

• 06 Mei 2015 - 16:10

Francine:

Ik hoop dat jullie een fantastische reis zullen maken en er optimaal van kunnen genieten

• 09 Mei 2015 - 18:36

Karin Heeskens-Reijnen:

Hier is het herfstachtig met harde wind en stevige buien. Heerlijk om dan zomerse temperaturen mee te maken. Wat zullen jullie veel gaan zien en meemaken in zo een andere wereld en cultuur. Hoop dat natuur, kleurrijke cultuur , geuren en kleuren zullen overheersen in de beleving.
    Goede reis en gezond weerom!

• 14 Mei 2015 - 22:48

Jopie Verhallen:

Hallo Mark, Ina en Frank Wij zijn weer thuis, maar jullie kunnen nog wat dagen genieten heel veel plezier en veel groeten van ons beiden.

Tags: Jakarta