Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Frank Verhallen - WaarBenJij.nu Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Frank Verhallen - WaarBenJij.nu

Lovina

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Frank

24 Mei 2015 | Indonesië, Lovina

Heerlijk bijgeslapen na de lange dag van gisteren.
Om half negen gingen we op pad naar het natuurreservaat bij menjagan island. Hier is Frank gaan duiken en zijn Mark en ik met 3 andere reisgenoten gaan snorkelen. Eerst een dik uur met de auto, dan nog 3 kwartier met een boot naar het eiland, dit is onbewoond en valt onder natuurbescherming van de overheid. Langs dit eiland ligt prachtig koraal met heeeel veeeel verschillende vissen. Het is alsof je in een aquarium zwemt. Gelukkig hadden we een T-shirt mee om de rug niet te verbranden tijdens de 2 x één uur snorkelen. Tussendoor een heerlijke lunch op het strand. Frank had 2x een duik, zowel hij met instructeur al wij met gids. We hadden 2 onderwater foto camera’s gehuurd en een beetje flauw om te zeggen, maar de snorkelaars hebben de mooiste foto’s omdat zij natuurlijk het beste licht hadden (dieper is het donker onder water ). Frank heeft een krokodilvis, lionfish, klein zeepaardje en langoustine extra gespot en wij een steenvis, naaldvis en zeenaald. Dus al met al een geslaagde happening. Alleen die verbrande bovenbenen aan de achterkant, tja………, daar zat geen T-shirt.
Aangezien dit een reis is en geen vakantie, staan we morgen maar weer eens vroeg op (5.30 uur) om met een vissersbootje naar de dolfijnen te varen.

• 25 Mei 2015 - 15:48

Frans En Carla:

Hallo luitjes,
    Wij reizen hier met jullie mee!! Wat een indrukken doen jullie op. Geweldig! Pracht reisverslag. Geniet nog lekker!
    Frans en carla