senggigi 2 - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Frank Verhallen - WaarBenJij.nu senggigi 2 - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Frank Verhallen - WaarBenJij.nu

senggigi 2

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Frank

29 Mei 2015 | Indonesië, Senggigi

Lombok is niet zo toeristisch als Bali, het is minder vol met huizen en mensen. Geen supermarkten langs de weg, alleen kleine stalletjes of warongs (lokale eettentjes). Ook gisteren op de boot naar Lombok toe waren wij als groep één van de weinige toeristen. Mark had zich toen tussen de lokale bevolking op de boot opgesteld. Hij heeft met ongeveer 8 mannen / vrouwen gesproken in het Bahasa. Tijdens één van die gesprekken werd hem gevraagd of hij een relatie met deze dame wilde aangaan, maar dat is hij toch niet aangegaan.
Vandaag zijn we een dag naar de Gili eilanden gegaan, we hebben er twee van de drie bezocht. Eerst Gili Meno en daarna Gili Air. Vanaf de boot hebben we gesnorkeld of vanaf het strand. Hier ook aan het strand geluncht, het is echt even time-out na het drukke programma van de laatste weken. We waren al wat verwent door het snorkelen op Bali in dat natuurgebied. Toch waren hier ook diverse vissensoorten en koraal te zien. We hoopte een groene schildpad te spotten, het duurde even, maar we hebben er één gezien en lang mee kunnen zwemmen. Echt te gek!! Ook nog een rog onder een grote steen gevonden, die had een lange blauwe punt staart,
Na deze snorkeldag hebben we met z’n viertjes een aperitiefje gedronken en een tocht voor morgen geregeld naar het mooiste strand van Lombok. Hierna heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant, toch weer eens wat anders dan rijst of nasi en weer aan zee.

• 29 Mei 2015 - 22:42

Herman En Mieke:

Is ook fijn even rustig aan doen. Dus Mark had een beetje verkering......
    Hier is het fris en miezerig, Geniet dus nog maar even van de warmte.
    lieve groet van ons xxxxx

• 30 Mei 2015 - 01:07

Bernard:

kun je er ook zuurkool met worst eten , ter voorbereiding op de terugkomst...?

• 30 Mei 2015 - 01:15

Frank :

Hoi,

Nou brr alleen het idee al aan kou en zuurkool. ...
    Nog maar lekker van ons laatste stranddagje genieten

Frank en Ina

• 30 Mei 2015 - 01:15

Frank :

Hoi,

Nou brr alleen het idee al aan kou en zuurkool. ...