naar huis - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Frank Verhallen - WaarBenJij.nu naar huis - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Frank Verhallen - WaarBenJij.nu

naar huis

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Frank

31 Mei 2015 | Indonesië, Senggigi

Vanmorgen op ons gemak genoten van het ontbijtbuffet. De koffers nog even herverdeeld, zodat alle souvenirs meekunnen in de koffer. Rond 11 uur een groepsfoto gemaakt op de trap van het hotel en toen met de bus naar het vliegveld. De vlucht naar Jakarta vertrekt rond 14.30 uur, daar waren we rond 17 uur. Hierna de tijd doorgebracht bij souvenirshops, Starbucks en restaurantje, waarna we om 23.15 uur vertrokken richting Amsterdam. Een nachtvlucht, waarin je nauwelijks je slaapt, maar voldoende film, muziek, eten en drinken om de nacht door te komen.
Om 8 uur geland op Schiphol, afscheid van de groep en hier nog even een drankje gedronken totdat Astrid ons kwam ophalen!
Nu begint het gewone leven weer, de was, strijk, boodschappen, zelf eten koken en natuurlijk het werk.
Maar we kunnen terug kijken op een prachtige, afwisselende reis, met veel indrukken en vooral ook heeeeel veeeeel foto’s.

• 01 Juni 2015 - 09:35

Renee Van Liempd:

WELKOM THUIS!!! Geniet nog lekker na van alle indrukken en tot gauw ziens, Renee

• 01 Juni 2015 - 10:58

Susanne:

Welkom thuis met n mooie reis om op terug te kijken!